fredag 2 oktober 2009

På kurs i Tiffany


Just gjort klart kursen i Tiffany. Så himla kul och öppnar upp för spännande nya alster i glas. Nu kan jag tänka 3 dimensionellt på ett helt annat sätt :-) Vad jag alltid har problem med är dock att hitta till denna, åtminstone för mig, nya stadsdel i Stockholm. Rena rama industriområdet där byggnationer av bostadshus verka har spritt som som ett frö för vinden. Efter flera besök i denna kurslokal har jag nu äntligen hittat en färdväg jag kanske kan minnas. Men för säkerhets skull tog jag en bild på hållplatsen för tvärbanan, innan jag är där nästa gång har väl det poppat upp ännu mer hus så jag inte känner igen mig haha. I annat fall får jag väl ta båten som kursledaren föreslog...Och pinuppan finns nu inbränd på mitt glas men eftersom jag tog ett blått glas ser hon nu ut som en smurf :-) Ska göra en ny omgång hemma :-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar