söndag 11 oktober 2009

Jag har räknat

Sitter just nu på tåget på väg hem från konferensen i Åre och har lite tid att fundera.

Om drygt en månad har jag min sista utställning för året och jag har en som pågår just nu. Om jag räknar med den julsalong jag var med på som pågick in i januari 2009 så har jag under året som gått haft 6 st utställningar varav 2 st är jurybedömda och en total utställningstid av 4 månader. Oj! Vad mycket det blev... Och då har jag inte räknat med att mina alster finns kvar hos Carina Björck Galleri efter utställningen där.

Nästa år är det bara en utställning inplanerad och det är den 2,5 mån långa samlingsutställningen i USA. Det ska bli skönt att fokusera på "bara" den. Men antagligen gör jag nog ett gästspel hos Carina igen under våren :-)


2 kommentarer:

  1. Det är klart vi ska ha en utställning i vår! Jag funderar på om slutet av maj början av juni kunde vara bra!? Turistsäsongen har startat. Jag har haft min Usa utställning, kan plocka rester ifrån den. Problemet är väl att du inte har hunnit ha din Usa utställning! Men du är ju produktiv! Vilken snygg bild, kanske ska måla av dig till min utställning, en svensk norrlänning, med blick! och Ryss sjal! Jag har lovat Hiroko, japan att ställa ut i maj. Får kolla med henne vilka datum hon har tänkt sig! Då blir det stickat!

    SvaraRadera
  2. Hehe...tack...du får göra en modern MonaLisa :-) Sjalen har jag fått av min mormor för säkert 25 år sedan och är min favorit. Kan man kalla vintage. Handtryckt cashmere som hon säkert köpt på någon av sina resor. Maj funkar bra för utställning :-) I juni blir det USA.

    SvaraRadera