fredag 28 augusti 2009

Ring klocka ring


ring in After Work på galleri Carina Björck! Kl 16 i fredags ringde Tyska Kyrkan och vi korkade upp det kvarvarande flaskorna efter vernissagen. En trevlig eftermidag blev det då en del vänner tittade in på väg hem efter jobbet. Och med tyska kyrkan som granne och guidade turer så tittar det in en hel del tyskar. Jag önskar dock att min skoltyska inte var så klen, eller klen är ett ganska milt ord jag skulle mer beskriva det som minneslucka. Just nu kan jag säga "Jag heter Mari Zidén" och "köp samtidskonst" Kauf bitte! Eller hur var det nu...ingen tyskpratande som har handlat ännu men många har varit in och tittat.

Och jag har blivit en bildtjuv :-) Tog denna bild från din blogg Carina Jag kunde liksom inte både fota och hälla upp drickat samtidigt :-)

1 kommentar:

  1. Det är ok så länge du häller upp drickat och skriver snälla saker!

    SvaraRadera