tisdag 7 september 2010

Nej jag är inte på skidsemester...

utan jag har bara ovanligt coola skyddskläder i verkstan :-D Jag funderar på om jag kan börja att modeblogga åt Clas Ohlson snart. Jag förstår liksom inte varför dom aldrig hör av sig.
Idag är jag fortfarande lite hög efter ett väldigt trevligt besök hemma hos Christian Beijer igår kväll. Det är skönt att upptäcka att det finns fler knasiga personer i sin omgivning. Gillar hans konst väldigt mycket. Kolla in hans blogg här: http://www.mingla.nu/cbeijer
På torsdag ska jag besöka en annan konstnär, också en målande sådan men med ett helt annat uttryck. Curt Agge, som målar lika mkt som när han var 25 säger han :-) Hoppas man har den energin när man uppnår den åldern! Nä...nu måste jag återgå till glaset. Kan ju inte hålla på o blogga så här när jag borde jobba :-)

1 kommentar:

  1. Vad kan man säga? Avundsjuk? Nej inte jag inte!

    SvaraRadera