onsdag 24 mars 2010

Spännande kvällsjobb

Ikväll hann jag få in två jättespännande projekt i ugnen. Jag har gett mig på att få fram en kemisk reaktion igen där jag blandar silver med glas. Den här gången med en annan nyans. Det ska bli spännande att se hur det blir :-) Sen har jag screentryckt på en ny typ av glas plus blandat i ytterligare en glassort...ett dygn nu innan jag kan kolla det första resultatet i ugnen...spännande! Sen tillkommer ju ännu en sväng i ugnen så minst två dygn innan ni kan se resultatet här på bloggen.
Otroligt effektiv har jag varit på mitt andra arbetspass idag :-) Inte nog med det så undertiden jag skapade kom en företagare förbi för att prata turism och i halvtid medans det torkade på så passade jag på att vara med på sommarteaterns planeringsmöte.
Gäller att skynda nu innan påskledigt och NY :-)
.
.
.
Här ska silver på för en kemisk reaktion :-)
Tittut!
Screentryck








1 kommentar: