måndag 28 mars 2011

Multitasking this weekend

I helgen deltog jag i Lions Tjejdagen där många företagsamma tjejer ställer ut. Ett årligt återkommande arrangemang som är riktigt trevligt. Jag hade dock inte så mkt att visa upp eftersom jag har två utställningar som rullar, SPAZE i Sundsvall och Arne Jones Konsthall i Fränsta. Så jag visade ett bildspel istället och sålde såklart in sommarens stora event Vägen till Jämtkrog. Samtidigt som detta hade vi också helhelgsrep med teatern och Hartvig Gjesdahl från Norrköping som skrivit musiken. Det kommer bli sååå bra det här!
Men eftersom jag inte riktigt lyckades att klona mig så åkte jag fram och tillbaka mellan dessa aktiviteter. Så för er som undrade varför min monter stundtals var tom så vet ni nu varför :)


from here....

to here...




Dagbladet om Tjejdagen
Sundsvalls Tidning om Tjejdagen
Dagbladet om "Vägen till Jämtkrog"
Sundsvalls Tidning om "Vägen till Jämtkrog"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar