söndag 23 augusti 2009

Bloggtoppen!

Snart hamnar jag och Carina på bloggtoppen, haha. Om dom nu räknar antalet blogposter men jag tror dom räknar antalet läsare och kommentarer...hmm...då hamnar vi nog inte där Carina...än :-) Måste bara passa på att tacka min gallerist och konstnärskollega Carina som har fixat en kanoninvigning av hennes nya galleri.


och här är vi:


jag har snott bilden från din blogg Carina! Och mycket mera finns att se där...missa inte:

http://www.carinabjorck.se/carinabjorckblogg/#home

4 kommentarer:

  1. jag är redan med på bloggtoppen! är inte du? och bloggportalen men jag har glömt mitt lösen ord för pingningen och jag skiter i vilket just nu. vill bara göra skön konst arbeta med sköna människor och leva ett skönt liv!

    SvaraRadera
  2. gick in och tittade på bloggtoppen för första gången på ett halvår, ligger på plats 102 av 676 möjliga i kultur gruppen. första kvartilen som vi säger på banken...

    SvaraRadera
  3. Låter ju jättebra! Jag gick just med, kul att kunna mäta lite hur intresset är. Inom 48 tim skulle mitt medlemsskap vara godkännt om jag inte har stötande material :-)

    SvaraRadera
  4. en och annan urringning måste väl vara ok!?

    SvaraRadera